تولید کننده سیم و کابل ساختمانی

کابل ساختمانی

دانیال نور چه محصولاتی تولید می‌کند؟

با عرض سلام و احترام، شرکت دانیال نور در زمینه تولید سیم و کابل فعالیت می‌کند. در صفحه وب شرکت دانیال نور، محصولاتی همچون کابل های مفتول و نیمه مفتول افشان و ۱/۰۶کیلو ولت، کابل های مفتول و نیمه افشان ۵۰۰/۳۰۰ ولت، کابل های مخابراتی هوایی با عایق و روکش پلی اتیلن، کابل های زیرگچی، کابل های خودرویی شیلددار با فویل T1 و T2، کابل های جوش با عایق NBR و … تولید می‌شوند.

سیم و کابل دانیال نور یکی از شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و اجرای پروژه‌های برقی و تولید انواع سیم و کابل‌های افشان است. این شرکت در سال ۱۳۷۴ تاسیس شد و در شهرستان شهریار دارای کارخانه مجهز به ماشین‌آلات اروپایی است. سیم و کابل دانیال نور با نام تجاری پارس الکتریک شهریار، کیفیت محصولات خود را با استاندارد ملی ایران و گواهینامه‌های بین‌المللی تضمین می‌کند.کابل ساختمانی

این شرکت در حال حاضر انواع سیم و کابل‌های ابزار دقیق، خودرویی، کابل‌های سیلیکونی، کابل‌های شبکه، کابل‌های کولری، کابل‌های مخابراتی، کابل‌های زیرگچی، کابل‌های تلفنی، کابل‌های تخت آسانسوری، کابل‌های کنترل، کابل‌های تخت موتور چاهی و سیم‌های نایلونی و خودرویی را تولید می‌کند.

سیم و کابل دانیال نور با توجه به نیازهای بازار و تحقیقات علمی، در حال توسعه محصولات جدید و بهبود کیفیت محصولات فعلی است. این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش و قیمت‌های مناسب، سعی در جلب رضایت مشتریان و افزایش سهم بازار دارد. سیم و کابل دانیال نور یکی از شرکت‌های موفق و پیشرو در صنعت سیم و کابل ایران است که با تکیه بر دانش فنی، تجربه عملی و تکنولوژی روز دنیا، به تولید محصولات با کیفیت و ایمن می‌پردازد.

آیا می دانید چگونه یک کابل ساختمانی خوب را انتخاب و خریداری کنید؟

با توجه به اینکه سیم‌ها و کابل‌ها رسانای برق در ساختمان شما هستند، باید از لحاظ ایمنی در مورد آنها اطمینان حاصل کنید. برای انتخاب بهتر انواع سیم و کابل ساختمان، می‌توانید به صفحه دسته بندی کابل برق با عایق و روکش لاستیک در وب سایت پارسیان کابل مراجعه کرده و محصولاتی ایمن و با کیفیت را مطابق با نیاز پروژه سیم کشی خود انتخاب و خریداری نمایید.

در انتخاب سیم و کابل ساختمانی، جنس هادی بسیار مهم است. هادی برتر برای انتخاب سیم، از نوع مس است که نسبت به آلومینیوم و قلع ارجعیت دارد. هر سیم مسی دارای عایق مناسب نیست. لایه عایق ضخیم‌تر در سیم‌ها و کابل‌ها باعث کاهش احتمال بروز حادثه می‌شو.

سیم‌های برش داده شده باید هادی در مرکز سیم عایق قرار گرفته باشد چون نشان دهنده کیفیت محصول می‌باشد.

حتماً سیم و کابل را از برندها و نماینده فروش رسمی سیم و کابل خریداری کنید که ضمانت معتبر داشته باشند.

از فروشنده ای که به دنبال این است تا با سنگین نشان دادن کابل درصدد فروش محصول باشد، خریداری نکنید.

بهتر است بدانید…

کابل ساختمانی چیست؟…

کابل ساختمانی عایق…

کابل های ساختمانی زره دار…

کابل ساختمانی و نکات نصب و تعمیر…

استاندارد کابل ساختمانی و ایمنی…

کابل ساختمانی و جلو گیری از خرابی و آتش سوزی…

کابل ساختمانی و انواع آن…

مزایای کابل های ساختمانی…

بررسی انواع سیم و کابل ساختمانی …

ویژگی کابل ساختمانی چیست؟…

کابل ساختمانی پارس الکتریک پلاس…

دانیال نور (پارس الکتریک) را بیشتر بشناسید …دانیال نور

شرکت دانیال نور در سال ۱۳۷۴ در زمینه طراحی و همچنین اجرای خطوط هوایی ، پست های زمینی و هوایی ۲۰ کیلوولت و فشار ضعیف ، و اتوماسیون کارخانه ها شروع به فعالیت نمود و در صنعت کشور بیش از صدها کارخانه و واحدهای تولیدی و خدماتی را در زمینه برق رسانی و تجهیزات برقی یاری نموده است .

این شرکت از سال ۱۳۹۲ اقدام به تاسیس و راه اندازی کارخانه سیم و کابل خود توسط مهندسین مجرب و ماشین آلات اروپایی با نام تجاری پارس الکتریک شهریار در شهرستان شهریار نموده است و همچنین در نخستین ماه های فعالیت خود موفق به اخذ کاربرد علامت استاندارد ملی ایران جهت محصولات خود گردید.

این واحد با هدف مطالعه و تحقیقات جهت دستاورد های جدید در طراحی و تولید سیم و کابل های ابزار دقیق ، خودرویی و کابل های سیلیکونی در حال فعالیت می باشد .

نخبگان طراح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

شبکه های اجتماعی

محصولات

محصولات

در دانیال نور بیابید...