کابل های افشان 300/500 ولت

مرکز پخش کابل برق تهران

مراکز پخش کابل برق در واقع فروشگاه هایی هستند که در زمینه خرید و فروش کابل برق فعالیت می کنند.
در هر شهری می توان مرکزپخش کابل برق را در منطقه یا مناطقی از آن شهر یافت.
شهر تهران نیز که از تولید کننده های اصلی در زمینه سیم و کابل برق می باشد مراکز پخش کابل برق بسیاری در آن پیدا می شود.
شاید همه کسانی که در زمینه خرید و فروش سیم و کابل برق فعالیت می کنند تهران را به عنوان یک منبع برزگ خرید و فروش سیم و کابل بدانند.
در واقع شهر تهران دارای اصلی ترین مرکز پخش انواع سیم و کابل در ایران می باشد.
در این مرکز پخش کابل انواع و اقسام کابل ها ازجمله کابل فشار ضعیف، کابل فشار متوسط ، کابل فشار قوی، کابل خودنگهدار، کابل های آلومینیومی و… و همچنین انواع و اقسام سیم های افشان وسیم های مفتولی خرید و فروش می شود.
تولیدکنندگان و همچنین فروشگاه های بسیار زیادی را در شهر تهران می توان یافت که انواع و اقسام کابل ها را از تمامی برندهای تولید سیم و کابل و با کیفیت ها و قیمت های گوناگون را خرید و فروش می کنند.
شهر تهران سهم بسیار بزرگی را در انجام معاملات تجاری در تمامی زمینه ها به خود اختصاص داده. صنعت سیم و کابل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از جمله صنعت هایی است که بازار بزرگی را در شهر تهران به خود اختصاص داده است.
بسیاری از سیم و کابل ها هستند که کاربرد وسیعی دارند و سهم آنها از تولید و خرید و فروش بیشتر از سایر کابل ها می باشد .
برخی دیگر از کابل های برق کاربرد های خاصی دارند و کمتر خرید و فروش می شوند.
در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با چندی از پرفروش ترین و پرکاربردترین سیم و کابل ها آشنا کنیم.

خرید سیم و کابل افشان

سیم و کابل افشان یکی از پرکاربردترین سیم ها در بازر خرید و فروش سیم و کابل برق می باشد.
تقریبا سیم و کابل افشان را به علت تولید انبوه و کاربرد فراوانش از هرجایی و از هر فروشگاهی می توان خرید.
کابل افشان که در واقع از چند سیم افشان در کنار هم به وجود می آید را شاید بتوان پرفروش ترین کابل در حوزه خرید و فروش سیم و کابل دانست.
در بازار تهران نیزسیم و کابل افشان از پرفروش ترین محصولات به شمار می آید و روزانه حجم وسیعی از خرید مشتریان را به خود اختصاص می دهد.
اما بهتر است مقداری بیشتر با این کابل پرفروش آشنا شویم تا به دلیل پرفروش بودن آن پی ببریم.
می دانیم که سیم و کابل افشان را به صورت گسترده در ساختمان ها و همچنین صنایع می توان یافت.
از آنجا که ساخت و ساز امری همیشگی است بنابراین خرید و فروش سیم و کابل افشان در حجم بالا را باید امری بدیهی دانست.
سیم و کابل افشان برای انتقال الکتریسیته به جهت روشنایی و انتقال الکتریسیته برای ایجاد نیروی محرکه در الکتروموتورها و… مورد استفاده قرار می گیرد.
کابل افشان دارای سایزبندی ها مختلفی است که این سایزبندی بر اساس دو پارامتر مهم می باشد. یکی تعداد رشته رسانای به کار رفته در سیم و دیگری سطح مقطع رسانا .
کابل افشان را شاید با نام های دیگر هم شنیده باشید. گاها کابل منعطف و یا کابل انعطاف پذیر اسامی است که برای کابل افشان به کار می رود.
کابل افشان را می توان در دو نوع مسی و آلومینیومی پیدا کرد.
عایق به کار رفته در کابل افشان پلیمر PVC ( پی وی سی ) از نوع پلیمر PVC/C می باشد .
ولتاژ تست در کابل های افشان با ولتاژ نامی ۵۰۰/۳۰۰ ، ولتاژ ۲۰۰۰ ولت و در کابل های افشان با ولتاژ نامی ۷۵۰/۴۵۰ ، ولتاژ ۲۵۰۰ ولت می باشد .

خرید کابل فشار ضعیف

همانطور که بارها در مقالات دیگر رایا کابل گفته شده است کابل های فشار ضعیف از پرفروش ترین کابل ها بشمار می آیند و حجم وسیعی از خرید کابل را به خود اختصاص می دهند.
قبل از اینکه به موضوع خرید کابل فشار ضعیف بپردازیم ابتدا بهتر است مقداری شما را با این کابل آشنا کنیم.
کابل های فشار ضعیف جهت انتقال الکتریسته در خطوط توزیع ، ایستگاه های قدرت ، سیستم های روشنایی ، انتقال نیروی محرکه به الکتروموتور ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.
علاوه بر این از کابل های فشار ضعیف در شبکه های عمومی و صنعتی ، تاسیسات داخلی و خارجی، بصورت دفن در زمین و یا داخل کانال استفاده می شود.
در این بخش می خواهیم مقداری درباره ساختمان کابل های فشار ضعیف و قسمت های تشکیل دهنده آن صحبت کنیم.
قسمت هایی که یک کابل فشار ضعیف را تشکیل می دهند عبارتند از هادی، عایق، پوسته عایق، پوسته هادی، پوسته فلزی .
بنابراین در هنگام خرید کابل های فشار ضعیف باید به این نکته توجه داشت که کابلی متناسب با نیاز خود را خریداری کنیم و مواردی همچون جنس و تعداد هادی، سطح مقطع هادی، مواد عایق را مد نطر قرار دهیم.
کابل فشار ضعیف را با حروف الفبا مشخص می کنند. به این ترتیب حرف اول جنس رسانا(N برای مس و NS برای آلومینویم) حرف دوم عایق ( U پلاستیک و G لاستیک و اگر مشخص نبود یعنی کاغذی) می باشد.
همچنین حروفی که تعیین کننده نوع غلاف هستند عبارت اند از Y : پلاستیک K : سری KL : آلومینیومی و حروفی که تعیین کننده نوع زره هستند عبارت اند از B : فولادی Gb : فولاد گالوانیزه و در نهایت حروفی که تعیین کننده کابل ولتاژ ضعیف هستند عبارت اند از: NYY: کابل با هادی هس، عایق و غلاف پلاستیک NAYY: کابل با هادی آلومینیوم، عایق و غلاف پلاستیک NGG: کابل با هادی مس، عایق و غلاف لاستیک NAGG: کابل با هادی آلومینیوم، عایق و غلاف لاستیک NYKB: کابل با هادی مس، عایق پلاستیک، غلاف سرب و زره فولادی NYYGb: کابل با هادی مس، عایق و غلاف پلاستیک و زره فولاد گالوانیزه NKBA: کابل با هادی مس، عایق کاغذ، غلاف سرب، زر، فولاد و روپوش خارجی الیاف گیاهی.
توجه داشته باشید که در هنگام خرید کابل فشار ضعیف باید حتما از اصل بودن کالا و کیفیت آن و استانداردهای مربوطه مطمِن شد زیرا که در فروشندگان بسیار زیادی هستند که به جهت کسب سود ببشتر به خرید و فروش نمونه های تقلبی این کابل ها می پردازند.

خرید کابل از دانیال نور

دانیال نور همواره کوشیده است تا همواره رضایت مشتریان و خریداران خود را دراولویت قرار دهد زیرا که فروشگاه ما همواره بر اساس چند پارامتر مهم به خرید و فروش کابل می پردازد.

  • اصل بودن کالا
  • کیفیت برتر
  • حذف واسطه ها و قیمت مناسب
  • بهترین برندها
  • مشاوره رایگان هنگام خرید
  • جلب اعتماد

cablehome

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

شبکه های اجتماعی

محصولات

محصولات

در دانیال نور بیابید...