تفاهمنامه‌ی برق تهران بزرگ با شهرداری

تفاهمنامه‌ی برق تهران بزرگ با شهرداری

پيش نويس تفاهم نامه توزيع برق تهران بزرگ و شهرداري تهران به منظور همكاري در زمينه هاي مرتبط با برق در شهر تهران، مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش برق نیوز، در جلسه بررسی این تفاهم نامه که باحضور همایون حائری معاون برق و انرژی وزارت نیرو و عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران انجام شد، در خصوص زمینه‌های مختلف همکاری توافق کلی صورت گرفت.

در این نشست، حائری معاون برق و انرژی وزارت نیرو با استقبال از دیدگاه شهرداری تهران برای تبدیل پایتخت به شهری هوشمند و پیشرفته و مبتنی بر مبلمان شهری گفت: وزارت نیرو آمادگی همکاری در همه زمینه‌ها را با شهرداری تهران دارد.
همچنین محمدحسن متولی زاده مدیرعامل توانیر نیز در این نشست گفت: در حال حاضر با شعار آشتی شبکه‌های برق با درختان، حدود صد درصد شبکه‌های مسی پایتخت به کابل خودنگهدار تبدیل شده است که هم از دیدگاه مبلمان شهری و هم به لحاظ حفظ محیط زیست بسیار پراهمیت است.
در عین حال امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز در سخنانی به همکاری‌های این نهاد با وزارت نیرو در زمینه آب و فاضلاب و استفاده از پساب اشاره کرد و اظهارامیدواری کرد که این تفاهم نامه همکاری با دیدگاه خدمت رسانی به شهروندان به سرانجام برسد.
براساس این گزارش، همکاری جهت ارتباط و توسعه استفاده مشترک از منابع داده و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور تحقق شهر هوشمند و توسعه دولت الکترونیک، تعامل و همکاری در حفظ حریم خطوط برقرسانی عمومی، مشارکت در جمع آوری خطوط فشار قوی و احداث تونل‌های انرژی مورد نیاز در شهرتهران، توسعه مولد‌های زباله سوز، ایجاد زیرساخت تامین برق وسایل نقلیه برقی انبوه بر، توسعه و بهبود روشنائی معابر عمومی راه‌های شریانی جدید شهر تهران با استفاده از فناوری‌های نو، مشارکت در تدوین وبرنامه ریزی در طرح‌های بلند مدت توسعه شهری در راستای بهبود خدمات برق رسانی عمومی و… از جمله محور‌هایی است که درپیش نویس تفاهم نامه به بررسی پرداخته شد.
همچنین مقرر شد در آینده نزدیک تفاهم نامه به امضای رسمی دو طرف برسد.

منبع : tadbirkara.com و barghnews.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

شبکه های اجتماعی

محصولات

محصولات

در دانیال نور بیابید...