بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق

نمايشگاه بين المللي صنعت برق ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتی و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيری از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت برق برپا مي گردد فرصت بسيار مغتنمی است تا شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد اين صنعت، فعاليت ها و نوآوری های آتی خود را هدايت نمايند.

دانیال نور به عنوان یکی از شرکت های با تجربه و حرفه ای در تولید سیم و کابل و تجهیزات تخصصی صنعت برق توانسته در سال های اخیر در نمایشگاه های بین المللی ایفای نقش نموده و ابزار خود را در نگاه جهانیان به نمایش بگذارد .

شرکت کننده های محترم میتوانند از طریق این درگاه مشمول تخفیف های خرید شوند . تنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید و علاوه بر شناسه ای که دریافت نموده اید درخواست خود را روی کالای موردنظر ثبت کنید .

همچنین نمایندگان محترم می توانند از طریق لینک زیر درخواست نمایندگی خود را تکمیل نمایند و نسبت به کالاهای دانیال نور تخفیفات ویژه دریافت نمایند .

آدرس ما در نمایشگاه بین المللی صنعت برق اینجاست ...

فرم ثبت درخواست کالای نمایشگاهی

حتی اگر در نمایشگاه شرکت نداشته اید و می خواهید از تخفیف های ویژه دانیال نور بهره مند شوید ، کافیست فرم روبرو را تکمیل نموده و در قسمت کد عبارت (IEEDN23) را وارد نمایید
دقت کنید که اگر از شرکت کنندگان نمایشگاه بوده اید و کارت تخفیف و همکاری دریافت نموده اید حتما عبارت روی کارت را وارد نمایید .

در دانیال نور بیابید...