ده شرکت برتر تولید کننده سیم و کابل در دنیا

امروزه تولید سیم و کابل برق یکی از مطلوب ترین صنایع از نظر اقتصادی شناخته می شود . افزایش فزاینده تجهیزات الکتریکی در زندگی رومزه باعث رشد اقتصادی این شاخه از تولید در کل دنیا می باشد .

شرکت های فعال در صنعت سیم و کابل در هردو زمینه فروش سیم و کابل و نیز ساختار به صورت چشمگیری شکوفا شده اند .

نوع محصولات اساسی ترین عامل معروفیت جهانی شرکت های تولیدی سیم و کابل است .

در فهرست زیر نام ۱۰ تولید کننده جهانی برتر سال ۲۰۱۸-۲۰۱۷ در زمینه سیم و کابل آمده است .

لازم به ذکر است که اطلاعات مربوط به درآمد و تعداد پرسنل مربوط به سال ۲۰۱۰ میلادی است .

۱۰- poly Cable – هند – ۸۰۰۰ نفر پرسنل – درآمد ۷۹/۰ میلیارد دلار

۹- Far east Cable – چین – ۱۰۰۰۰ نفرپرسنل – درآمد ۲/۲ میلیارد دلار

۸- walsin – نایوان – ۷۰۰۰ نفر پرسنل – درآمد ۵/۲ میلیارد دلار

۷- Furukawa Eelectric – ژاپن – ۴۴۸۵۳ نفر پرسنل + درآمد ۱/۳ میلیارد دلار

۶- Sauth Wire – ایالت متحده آمریکا – ۴۱۰۰ نفر پرسنل – درآمد ۹/۳ میلیارد دلار

۵- General Cable – ایالت متحده آمریکا – ۱۱۷۰۰ نفر پرسنل – درآمد ۹/۴ میلیارد دلار

۴- Ls cable and System – کره جنوبی – ۹۱۶۸ نفر پرسنل – درآمد ۸/۵ میلیارد دلار

۳- Sumitomo Electric Industries – ژاپن – ۱۲۰۰۰ نفر پرسنل – درآمد ۸/۵ میلیارد دلار

۲- Nexans – فرانسه – ۲۵۰۰۰ نفر پرسنل – درآمد ۳/۷ میلیارد دلار

۱-Prysiam Group – ایتالیا – ۲۲۰۰۰ نفر پرسنل – درآمد ۹ میلیارد دلار

poly Cable

این شرکت علامت تجاری شاخصی در صنایع الکتریکی است و یکی از توسعه یافته ترین شرکت های هندی طی ۴ دهه اخیر بوده است . جنبه رقابتی این شرکت به نوآوری در محصولات و طول عمر بالای محصولات به همراه رعایت اصول ایمنی در آنها است . آنچه که برای مصرف کنندگان اهمیت دارد در دسترس قرار دادن لیست قیمت قابل اعتماد و ارزشمندی است که این شرکت در اختیار آنها قرار می دهد . همچنین پشتیبانی فنی مستمر توسط این شرکت عامل مهم دیگری در ایجاد اطمینان برای مشتریان می باشد . سابقا دست اندرکاران این شرکت در بخش های مختلف تجارت الکتریکی فعالیت داشتند ولی اکنون بیشتر بر روی محصولات پر مصرف متمرکزند . سابقه حضور این شرکت در عرصه تجارت یکی از دلایل رشد عظیم در این عرصه است . زینت بخش این شرکت نیروی انسانی زبده و با تجربه است که آن را به عنوان یکی از شرکت های نام آور جهانی مطرح ساخته است .

Far east cable – شرکت چینی – سال تاسیس ۱۹۸۵

این شرکت با هدف و ذهنیت تامین با کیفیت ترین محصولات الکتریکی و سیم و کابل به همراه تمرکز خاص بر روی تحقیق و توسعه آغاز به کار نموده است . بخش های بازریابی ، فروش و طراحی توسط حرفه ای ترین و کار آمدترین افراد مدیریت می شوند که در حرفه ی خود بالاترین سطوح احترام را به مشتریان پاس می دارند . این شرکت با برقراری سیستم تضمین کیفیت سبب ایجاد و مطلوبیت محصولات خود برای مصرف کنندگان شده است . همچنین اخذ گواهینامه های متعدد بین المللی مبین کیفیت مطلوب محصولات این شرکت است . طرز تفکر مدیریت و مهارت های رفع مشکل متخصصین این شرکت باعث مطرح شدن نام آن به عنوان یکی از بهترین شرکت های بین المللی است .

Walsin- شرکت تایوانی – سال تاسیس ۱۹۶۶

این شرکت در زمینه های کاری و ایده های خلاقانه مربوط به سیم و کابل فعالیت دارد . سابقه حضور این شرکت در عرصه صنعت سیم و کابل بسیار طولانی است و دست اندرکاران آن فعالیت های تجاری خود را در سطح بین المللی گسترش داده اند .

سرمایه گذاری فرامنطقه ای و ویژگی های بومی این شرکت را عموما بر پایه بخشهای تحقیق و توسعه برقرارنموده اند . از دست اندرکارن این شرکت به عنوان مجریان دارای راهکارهای سازگار با محیط زیست ومشتری مداری یاد می شود . بر این اساس ، برقراری ارتباط خوب با مشتریان این مجموعه را به عنوان یکی از بهترین کارگزاران صنعت سیم و کابل معرفی نموده است .

Furukawa Electric

این شرکت در ژاپن بنا شده و با برقراری فعالیت تجاری پایدار ، رشد و توسعه مناسبی داشته است . ایجاد فرصت های منحصر به فرد برای مشتریان و به کارگیری ماشین آلات با فناوری مدرن برای تولید محصولات ، این شرکت را در صنعت سیم و کابل به عنوان شرکتی نام آور مطرح ساخته است . نام تجاری این شرکت از شهرتی جهانی برخوردار است . و با داشتن مشتریان بزرگی چون CERN و بسیاری از شرکت های مشهور دیگر به واقع اثر بخشی بین المللی این شرکت را افزایش داده است . سیم های ساخته شده از فلزات سبک ، آهنرباهای ابر رسانایی وکالاهایی از این دست برخی از محصولات اساسی است که در این بخش تولید می شوند.

تحقیق و توسعه برای فناوری های نسل جدید ، این شرکت را به عنوان یکی از بهترین نام های تجاری شناخته شده در سطح بین المللی مطرح ساخته است .

South Wire – ایالت متحده امریکا

شرکت South Wire در بازار جهانی و روند پیشرفت نوین ، هدف گذاری مناسبی انجام داده اند و این کار را به مدد میلیونها مشتری در بازار جهانی به پیش برده اند و همچنین افرادی که در این شرکت کار می کند بیش از پیش انگیزه تعالی و موفقیت شرکت را در سر می پرورانند . با برقراری بخش های تحقیقات تحسین برانگیز در این شرکت ، محصولاتی که عرضه می گردد بالطبع از کیفیت بالایی برخوردارند . اعضا شرکت همگی دارای حس مشتری مداری بوده و بنابراین بخش فروش شرکت هر ساله با افزایش فروش قابل ملاحظه مواجه می شود . تحسین این شرکت توسط مشتریان را می توان یکی از دلایل اصلی شناخته شدن این شرکت به عنوان یکی از برترین ها در نظر گرفت .

General Cable

این شرکت کار خود را از کنتاکی آمریکا آغاز کرد و اکنون دارای شعبه های گوناگونی در کشورهای مختلف است . فیبر نوری تامین شده توسط این شرکت یکی از اقلام با کیفیت ارائه شده در سطح جهانی است . این شرکت همواره جز یکی از بهترین تولید کنندگان صنعت سیم و کابل بوده و دارای امتیاز بالایی در زمینه فعالیت های تحقیق و توسعه است . تولید اصلی این شرکت طی سالیان گذشته سیم و کابل های برق بوده و با ذهنیتی که در مورد محیط زیست سبز و پاک داشته اند همواره این مجموعه را عاملی موثر در این زمینه مطرح ساخته است . برقراری ارتباط خوب با مشتریان جزء سرلوحه امور این شرکت است و خط ارتباطی شبانه روزی برقرار شده با مشتریان در جهت حفظ منافع آنها بخوبی عمل می کند . بنابراین شرکت General Cable به راستی یکی از بارزترین درآمد سازان و جز یکی از بهترین سازندگان کابل در دنیا است .

Ls Cable and System

آغاز کار این شرکت با عملیات صنعتی در زمینه سیم و کابل بوده است و با رشد چشمگیر به یک شرکت عظیم تبدیل شده است ، محصولات این شرکت اساسا به صنایع مخابراتی مربوط است . محصولات گوناگون نظیر سیم مغناطیسی و کابل های مربوط به انتقال داده ها از جمله فراوردهای تامین شده توسط دست اندرکاران این شرکت است . هدف گذاری مدیریت این شرکت براساس نتایج برآمده از تیم تحقیق و توسعه صورت میگیرد و به همین دلیل تمام گروه های شغلی این شرکت وظایف خود را بخوبی انجام می دهند . این شرکت دارای مشتریان دائمی و ثابت در عرصه بین المللی می باشد . بر این اساس با رشد این شرکت ، بعنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان محصولات اولیه برای ساخت ماشین آلات در سطح جهانی مطرح شده است .

Sumitomo Electric Industries

صنایع سومیتومو یکی از پیشروترین تولیدکنندگان محصولات سیم و کابل است که درکشور ژاپن مستقر شده است . کارخانه وابسته به این مجموعه مجهز به ماشین آلات پیشرفته و مدرن تولید سیم و کابل است و تیم فعال در زمینه طراحی و تولید محصول به طور مستمر در زمینه تحقیقات کار می کنند تا امور شرکت به سهولت انجام پذیرد و همچنین موجب افزایش تقاضا بین مشتریان گردد . این شرکت دارای بهترین نوع استراتژی تجاری به همراه افرادی بی شمار و با تجربه در تیم مورد نظر است . این شرکت دارای نقش کلیدی در تولید تجهیزات مخابرات نوری است و بنابراین فراورده های تولیدی این شرکت در سطح جهان از شهرتی خاص برخوردار است .

صنایع سومیتومو همواره خود را به عنوان یکی از بهترین دست اندرکاران در هر دو عرصه فناوری و درآمد سازی مطرح گرده است .

Nexans

این شرکت اروپایی با چشم انداز عظیم در زمینه استعداد و کار در زمینه تولید فراورده های سیم و کابل برتر مشهور است . افراد وابسته این شرکت اساسا یکی از بزرگترین تولید کنندگان در سطح بین المللی می باشند . محصولات این شرکت بیشتر متوجه صنایع مخابراتی و دیگر فرآورده ها است . این شرکت همچنین در زمینه بخش های منابع فعالیت دارند که دارای مدیران زبده و افراد با تجربه مربوط به خود می باشند . بخش انرژی با ایجاد ارتباط خوب با مشتریان و بخشهای مردمی اشتهار خاصی کسب نموده است . این شرکت یکی از تامین کنندگان مهم بین المللی است .

Prysmain Group

این شرکت در زمینه تامین لوازم سیم و کابل بهترین شرکت در بخش های انتقال انرژی است ، این شرکت اخیرا فعالیت خود را در زمینه صنایع مخابراتی آغاز کرده است . حضور جهانی این شرکت آن را به عنوان یکی از اصلی ترین شرکت های تولید کننده دراین مورد مطرح کرده است . این شرکت در بخشهای گوناگون صنعتی فعال بوده و دارای بانکهای متعددی در کل دنیا است . صاحبان سهام و شرکای این شرکت از اعضای عالی رتبه مرتبط بااین صنعت تشکیل شده و لیست مصرف کنندگان آن نیز دامنه وسیعی را در بر می گیرد .

منابع : tadbirkara.com و پارس الکتریک و simandcable.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

شبکه های اجتماعی

محصولات

محصولات

در دانیال نور بیابید...